pühapäev, 19. veebruar 2017

TERVE LAPS

Veebruarikuu teine nädal kandis teemapealkirja "Terve laps":)
Uurisime, millised kehaosad on meil kõigil, mida on üks ja mida kaks... Pöörasime tähelepanu ka tervislikule toidule ja pesemise olulisusele.

Mul on kaks väikest kätt - pliksukätt, plaksukätt.
Mul on kaks väikest jalga - kepsujalga, kõpsujalga.
Mul on kaks väikest silma - nirgisilma, sirgusilma.
Mul on kaks väikest kõrva - krapsukõrva, krõpsukõrva.
Aga üks väike nina...
Suur on ainult minu mina -
kui ei saa mis tahan ma, siis ma kohe pahandan!




Mäng "Pane oma kivi..."
...pea peale, põlve peale, nina peale, põse peale, kõrva peale, käe peale, põse peale, kõhu peale, selja peale, sõrme peale, varba peale....





Matemaatikategevuses sorteerisime ühepajatoidu jaoks vajalikke köögivilju.
 


















Peale köögiviljade sorteerimist  "keetsime" toidu valmis.

Kõik kokad soovisid omalt poolt ka soola lisada :)





Ilmselt sai ühepajatoit siiski maitsev, sest karuke hoidis toitmise ajal kuulekalt oma suukest lahti :)























 Söömisega seotud oli ka lugu Jipist ja Jannekesest...
See rääkis lastele, kuidas nukulapsed sõid koguni neli jäätist korraga... ning peale seda ei tahtnud nad lõunasööki enam üldse...










Kunstitegevused...
Kleepetöö "Ühepajatoit"









Maalimine "Seep ja seebimullid"























Seda, et enne sööki tuleb käed puhtaks pesta, teab iga Jänkude rühma laps :)
Seep, isegi mänguseep, lõhnab hästi...
 Puhtaks saavad käed...
 ...nägu ja kael :)