pühapäev, 14. mai 2017

EMADEPÄEVA OOTUSES... ÕUESÕPPENÄDAL

Mai teine nädal möödus emadepäevaks valmistumise tähe all.
Aga nagu ikka ilmade soojenedes, oleme rohkem õues ja ka osa õppetegevusi toimuvad hoopis vabas õhus :)

Kunstitunnis said lastel valmis lillelised pildiraamid  emmede fotodele /vt. ka postitus "Jänkude esimene emadepäeva pidu lasteaias"/ :

 Jänkude rühma lapsed andsid ka lühiintervjuu, mida neile oma emmedega meeldib koos teha:

TAANIEL: 
MULLE  MEELDIB  KOOS  EMMEGA...  LIIVAKASTI  EMMEGA  KOOS.  JOONISTADA. EMMEGA KOOS AUTOGA SÕIDAME.  TRAKTORIGA.

JACOB: 
MULLE  MEELDIB  KOOS  EMMEGA...  EMMEGA  KOOS... PIZZAT.

OMAR: 
MULLE  MEELDIB  KOOS  EMMEGA...  MINULE  MEELDIB  PANNKOOKE  TEHA  EMMEGA.

HAYLEY: 
MULLE  MEELDIB  KOOS  EMMEGA...  EMMEGA   JA  ISSIGA  JA RIHANNAGA  LÄHEN  MÄNGUVÄLJAKULE.

SANDER: 
MULLE  MEELDIB  KOOS  EMMEGA...  EMMEGA ÕUE.

KADRI: 
MULLE  MEELDIB  KOOS  EMMEGA...  MÄNGIDA ÕUES.

ADELE  LOVISE: 
MULLE  MEELDIB  KOOS  EMMEGA...  LINNA LÄHEME.  FILMI VAATAMA.  MIA  MÄNGIB  JA  MINA  MÄNGIN  JA  AMANDA  MÄNGIB  DRAAKONIMÄNGU  EMMEGA  KOOS.

ADELAIDE: 
MULLE  MEELDIB  KOOS  EMMEGA...  ADI TAHAB  SÜÜA  EMMEGA  KANA. BUSSIGA  OMA  KOJU  LÄHEME.

TRISTAN: 
MULLE  MEELDIB  KOOS  EMMEGA...  MÄNGIDA  AUTODEGA.  ÕUE  JALUTAMA  MINNA.  RATTAGA  SÕITA.

ROANNA: 
MULLE  MEELDIB  KOOS  EMMEGA...  KOOS TEHA... TÄPILISED MUNAD. KIRJUTAME EMMEGA. EMME  TEEB  TOITU.  EMMEGA  KOOS TOITU.  TEEN  EMMEGA  KOKTEILI.

EMMA-STELLE: 
MULLE  MEELDIB  KOOS  EMMEGA...  PALLI  MÄNGIDA.
LÄHME  POODI... KOMMI OSTAME.  KOMMI  SÖÖME.  DRAAKONEID.  MAKARONE  TEEME.



Igale emale on tema oma laps kõige armsam ja kallim. Nii on ka looma- ja linnuemadel... 




Jänkude rühma lastega rääkisime ja vaatasime videoklippi tõestisündinud, aga õnnelikult lõppenud õnnetusest pardiema ja pardipoegadega.


Pardiema läks oma poegadega jalutama, aga pisikesed kukkusid lahtisesse kanalisatsioonikaevu...


Lapsed said teada, et numbrile 112 helistades tulevad päästeametnikud ka hättasattunud loomadele-lindudele appi.




Matemaatikategevus õues...
Laste ülesandeks oli leida ühte korvi palju kivikesi, teise aga palju oksaraage :)


Kivikesi ja oksaraage kasutasime järgmisel päeval kunstitegevuses...
Ladusime neist lilleõie, mis tuli samas ka päikese moodi :)



 


Jänkude kriidikunst :)





Kevadlillede nädalal rühmajänku üllatuskastist välja tulnud samblalapike sinililledega rõõmustas meid mitu nädalat rühma akna taga... Sel nädalal istutasime selle samblalapikese meie mänguväljaku aia äärde metsõunapuu alla... Eks näis, kui hästi läheb, siis võib-olla ongi järgmisel aastal sinililled meie aias kasvamas :)



Selle nädala liikumistunni raames käisime Jänkude rühma lastega jalutuskäigul Lepistiku pargis :)
Nagu ikka lasteaia aiast välja minnes, saavad lapsed selga kollased helkurvestid. 
See oli Jänkude rühma lastel esimene kord, seetõttu olid lapsed üsna elevil :)