Esmalt tegid Jänkude rühma lapsed tutvust konnaga ...
Lastele selline konna moodi "toidu hankimine" meeldis :)
Konn rääkis oma suureks konnaks kasvamise loo...
...ilma jalgadeta, aga sabaga konnabeebi ehk kulles...
...konnabeebile on juba tagajalad kasvanud...
...nüüd on konnabeebil olemas ka esijalad, aga endiselt ka pikk saba...
...ja nüüd saab ta ka maa peal hüppamisega hakkama :)
Lapsed aitasid vastavalt laulusõnadele konnadel tegutseda :)
"Kivil istus väike konn, mõtles et ta üksi on...
Aga eemal kõnnib kurg, kõht on tühi, meel on kurb...
Viuhti, kivilt hüppas konn...
Kiirelt ujub tiigivees, päästab ennast kohkund mees..."
Lapsed aitasid konnakesed vesiroosilehe alla peitu...
Kurg uuris küll, aga ühtegi konna ta kätte ei saanud :)
Jänkude rühma lapsed tulid appi ja päästsid kalad nende tiikidesse tagasi...
Et meil oli matemaatikategevus, siis tuli jälgida kala seljal olevat kujundit ja selle järgi talle õige "koduveekogu" leida :)
Mull-mull-mull väiksed kalad, kus on teie väiksed jalad?
Lapsed kuulasid laulusalmi ja proovisid ka ise kalade moodi mullitada :)
Kuidas kalad vees ujuvad?
Lapsed uurisid seda päris lähedalt :)
Kalaema kutsus endale külla konnad...
Aga tiigi ääres on autotee ja konnad ei oska ju üle tee minna...
Kalaema palus Jänkude rühma lapsed appi :)
Taaskord kalakesi tervitamas ja nende ujumisstiili imetlemas :)
Kunstitundides...
Kleepetöö "Konnad ja vesiroosid"
Värvimine "Kalake"
Kalakese värvimise kaudu said lapsed teada, kuidas värvid omavahel sõpradeks saavad.. :)
Õpetaja tilgutas kalakese peale kollast värvi. Lapsed valisid, mis värvi nad veel tahavad - kas sinist või punast.
Kollase ja sinisega värvitud kalake muutus roheliseks, kollase ja punasega värvitud kalake aga oranžiks :)